Fantastic four ute i skogen...

Idag har jag orienterat för andra gången i mitt sjuttonåriga liv. Jag, Linus, Rickard och Jesper ( inte helt otippat va? för er som känner oss)sprang tillsammans eller a man kan mer säga att killarna sprang och jag var 100 m bakom medan de sprang upp och ner för alla berg och ibland ropade jag efter de så jag visste ungefär var de befann sig, jag vet att jag är slapp :P När vi kommer springande mot mållinjen står gympaläraren och ser väldigt glad ut och säger att det var bra att springa banan på 1 timme jag är speciellt nöjd eftersom det var jag som gjorde att vi kom in så snabbt, eller inte ;) Som vanligt glider mina betyg på ett bananskal som Jesper eller Rickard hade sagt men jag är nöjd med det! Roligaste idag var när Sara vår hjälplärare på skolan står och tittar på mig, Jesper, Rickard och Linus.

Vi säger: Vad tittar du på?
Sara: Ni påminner mig så himla mycket om Fantastic Four, ni hackar på varandra hela tiden men ser ändå ut att ha skoj.
Detta kanske stämmer för vårt ordförråd till varandra är väldigt snålt och många grova ord. Det populäraste ordet just nu är HAGGA!

Vi har väldigt kul ihop, det är väl iaf huvudsaken :)




Kommentarer
Postat av: T3v-vR

Aja, ägda av mig och biG 0 iaf, 59min här. Dessutom, FF är gay imo :/

2008-08-26 @ 22:03:40
Postat av: Jeppah

Det var naiz! Haggz0r...

2008-08-26 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0