I want you to want me...

Hejsan hoppsan alla glada bloggläsare :) Idag är det söndag och jag har inte skrivit sen i onsdags, förlåt igen! Jag har nämligen varit vrålförskyld så har inte orkat göra så mycket. Men i helgen fick jag ta mig i kragen och rycka upp mig lite. I lördags så fick jag gå upp 07.05 för att sen den 08.00 åka iväg till skolan och skriva prov. Efter provet som förövrigt gick pissigt! Så åkte jag och mamma in på elgiganten där jag köpte en strumpa till min mobil för den inte ska bli repigare än vad den redan är:P Jag köpte även ett par ros hörlurar som matchar min ipod perfa ! Vi tittade även på ny kamera som jag ska investera i så fort det blir löning så jag kan lägga in lite bilder här på bloggen. Min gamla är nämligen trasig. Efter ellgiganten bar det av till mitt andra hem Steungsund där jag först tittat på u-lags match. När den var slut så åkte jag och Isabell vidare till Ödsmål där det blev mer fotboll fast herrar den här gången. När matchen var slut åkte vi hem till henne. Vi gjorde ett tappert försök att få dit lite boys men sen beslöt vi oss för att vi två skulle ha en mysa och titta på ice age kväll istället och det var mycket bättre! Jag sov förövrigt över hos Isabell, får nog snart börja betala hyra hemma hos henne? Men imorse blev jag iväg jagad för en viss person ringde och väckte oss 10.20 och ville träffa henne. Så då var det fort upp käka frukost och ner till bussen där personen skulle hämta upp henne och jag åkte hem till sköna gröna Tjörn. Nu ligger jag i min säng och skriver och väntar på att lisafisa ska komma hit för vi ska ut och pratpromenera en mycket trevlig söndags tillställning. Hoppas alla har haft en lika trevlig helg som jag om inte synd för er :) 

Veckans låt: I want you to want me
Veckans kompis: Isabell & Sofia (ni får dela)
Veckans klant: Rickard ( blev tagen av en kontrollant böta 1200 kr)
Veckans film: Ten things I hate about you
Veckans födelsedagsbarn: Julia världens bästa kusin fyllde sexton !

Jag avslutar med veckans roligaste kommentar:
Pernilla: Bellan svarar du i telefonen?
Bellan: Ringer det?

Kanske inte låter så roligt när man läser det men Isabells kommentar var så klockren!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara bönder som handlar elektronik på Elgiganten, vi stadsbor går till Media Markt istället. Btw ofta ni gjorde ett tappert försök, det var ingen som ringde mig iaf.

2008-08-24 @ 22:09:52
Postat av: Kajsa

Jag skulle dra en giss på att det är torin som har skrivit denna fina kommentar :)

2008-08-24 @ 22:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0