Inställd shopping och massa chillidill...

Igår var det meningen att jag och Soffan skulle till outleten Nelly. Men när jag som vanligt sitter vi datorn och checkar runt i skolan. Så upptäcker jag att Nelly inte öppnar i Göteborg förrän 1 september så att åka dit 27 augusti verkade ju lite onödigt. Jag ringde till Sofia för att berätta den hemska händelsen men vi bestämde ändå att vi skulle checka runt i staden istället nu när lönen och studiebidrag har kommit in på kontot :)  När en väldigt seg dag bestående av engelska och kommunikation/kultur var över så åkte jag med bussen in mot staden. Då ringer Sofia och säger att hon har blivit jätteblöt av allt regn och då är det inte så skoj att åka till staden och jag var väldigt trött så det resulterade i att vi struntade i shoppingen. Hoppade av i Myggenäs och åkte med mamma hem vi var och handlade först. Det fick bli lite onyttigheter som jag smaskade i mig på kvällen medan jag såg på finalen i Project Runaway :) Vid 23.00 släcktes lampan och det var dags att sova.

Nu sitter jag i skolan och lyssnar på en föreläsare som berättar om det vi ska skriva om i vår APU uppgift så nu är det nog dags att börja lyssna lite mer intensivt nu så det inte blir lika jobbigt som det blev med APU uppgiften i ettan hahaha

Hoppas ni får en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0