Tidsoptimist...

Nu sitter jag här med hudkräm på händerna, stackars datorn. Som vanligt är jag sen ni som känner mig suckar nu djupt och tänker ska hon aldrig lära sig att det är skönare att inte stressa. Men nej utan stress ingen Kajsa så är det bara. Bussen går 11.15 in till stan där klassen väntar för vi ska på studiebesök på "Gud har 99 namn" någon som har varit där? Orsaken till att jag är sen är faktiskt för att jag pluggade matte och tiden rann iväg det är väl en bättre anledning än att jag försov mig iaf haha. Dagens ämne kommer iaf att bli religion. Jippi ropar alla ateister som läser min blogg! Så när jag kommer hem från studiebesöket så får vi se vad jag har kommit fram till om guds 99 namn.

Nu måste jag stressa vidare ska nämligen cykla till bussen :O



Kommentarer
Postat av: Jeppah

Fan va naiz.

2008-08-18 @ 10:47:34
Postat av: Gunnar

Hahah ork på kollektivtrafiken, jag åkte hemifrån vid halv 1 :p

2008-08-18 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0