Tusen tankar blir till ord...

Jag vet att jag har varit dålig med att ta tag i min blogg men nu ska det bli ändringar på det!

Just nu snurrar det runt tusen tankar i mitt huvud det är allt ifrån skola till kärlek. Jag börjar med skolan.

Denna vecka som jag har framför mig kommer bli mycket stress:
Tisdag: glosor & text
Torsdag: matteprov
Fredag: uppsatts i engelskan ska vara klar (ett kärt minne)
Lördag: prövning i produktions utrustning
Nu tänker säkert alla som läser detta inlägg att "ska hon till skolan på en lördag? Hon måste ha skrivit fel" Men svaret på den frågan är NEJ! Min skola gillar att plåga sina deltagare :(

 Det blir antagligen inte så mycket träning den här veckan heller, suck!

Men å andra sidan ska man inte klaga det finns värre saker typ kärleken?

Jag och min trogna kompis Isabelle har diskuterat våra kärleksproblem hela helgen och kommit fram till... INGETING! Kärleken är och förblir en diskussion som man aldrig kommer fram till några lösningar... Ni killar som läser detta tänk på att vi tycker ni är minst lika jobbiga som ni tycker vi är. Det är inte vi som är komplicerade det är ni! Mitt motto när det gäller kärleken just nu det är "Antingen är det något eller så är det inget" Det finns inget "Vi kan väl se vad som händer bla bla bla" Självklart är alltid lite mys välkommet :) Men några komplicerade relationer är inget jag orkar just nu iaf, blir trött bara jag hör någon annan snacka om det. Jag citerar mamma" Det är tur att du är så bra att stänga av öronen Kajsa-Stina" Och i detta samtalsämne om dessa killar som aldrig svarar på sms eller ringer när de ska. Är jag glad att jag har denna underbara egenskap. Nu kanske det låter som de är OS i antikärlek men det är jättemysigt med kärlek. Men ibland glömmer iaf jag bort att tänka på mig själv och vad jag vill med mitt liv. Nu har jag kommit ner från kärleksmolnen och landat på jorden och tror att här ska jag nog stanna ett tag till min prins dyker upp.

Jag vaknade 10.00 av Isabells väckarklocka eller var det av att Isabelle kravlade över mig som en stor björn för att trycka väckarklockan på snosning, har inte bestämt mig riktigt än. Iaf så käka vi frukost och sen så hjälpte jag henne att städa på Wosab (Isabells släkts företag). Som belöning för min fina städar insatts så bjöd Isabelle mig på fika på EH, tack så mycket! Även med på EH var Sofia som jag och Issa inte hade träffat sen i tisdags så det blev mycket skvaller vill jag lova.  Under vår heta diskussion om killar så blev jag geting stucken i ryggen, AJ!

Tog bussen hem från Steungsund 13.45 så nu ligger jag i min säng och bloggar. Men nu ska jag gå ut i köket och umgås med mammsen och syster yster.

Jag vill tacka Isabells familj för gästvänligheten denna helg, trotts några dissar haha!




Kommentarer
Postat av: Tewr

"Lördag: prövning i produktions utrustning

Nu tänker säkert alla som läser detta inlägg att "ska hon till skolan på en lördag? Hon måste ha skrivit fel" Men svaret på den frågan är NEJ! Min skola gillar att plåga sina deltagare :("



FAIL! Det är väl ditt eget fel att du väljer att åka till Italien när vi har prov, för det är väl därför du måste göra det nu?

Postat av: Jeppah

Nej hon var sjuk

2008-08-17 @ 16:22:04
Postat av: Jeppah

Eller ska jag vara ärlig så var hon sjuk när vi hade produkt utrustningsprovet så hon fick göra det när vi andra gjorde produkt utvecklingen :)



PS. Kajsa du ska väl inte ha prövning i produktions utrustning? Det är väl programering?

2008-08-17 @ 16:31:01
Postat av: Kajsa

Nej det är i den kursen med jocke. Programering gjorde jag ju 1 dag innan vi slutade :P

2008-08-17 @ 17:14:14
Postat av: soffi

du är en such a neeerd ;) and i like you

2008-08-18 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0