Bättre sent än aldrig...

Hallojsan!

Jag är ingen höjdare på att skriva i min lilla blogg men jag har lovat mig själv att ett av nyårslöftena ska vara att skriva i bloggen minst fyra dagar i veckan. För det är ju alltid roligt att kolla tillbaka och se vad man ha skrivit som en liten dagbok :) Jaja vad händer i mitt liv just nu? Jadu inte så himla mycket faktiskt det är mest plugg. Är det inte typiskt att alla lärare lägger allt precis innan man ska gå på lov när man är så himla omotiverad, usch fy och blä!

Om jag skulle berätta allt som har hänt sen det sista inlägget så skulle detta inlägget bli flera sidor långt och det vill inte ni läsa och jag vill inte skriva de heller! Men idag har jag iaf varit i skolan och haft matte C prov det gick la ganska bra iaf. Har varit hemma ett tag nu och försökt att plugga lite religion men det går inge vidare vill jag ärligt säga. Får väl försöka läsa lite innan jag somnar, suck! Jag har även skrivit klar min önskelista :) Någon mer än jag som längtar till jul?

Ska försöka börja skrivit lite smått här i bloggen så jag är laddad att börja på allvar 2009!

Komihåg: Livet är för kort för att bara smälta in!

Chico!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0