Plugg plugg och åter plugg...

Hola :)

Åhh va kul det ska bli att sätta sig och plugga religion, har längtat hela dagen, NOT! Aja men så är det om man ska ligga på topp haha ;) Nej men seriöst lärare borde inte få säga " om du får MVG på uppsatsen får du MVG i betyget, thats it!" Men efteroms lärare får säga så är jag lite stressad över uppsatsen just nu. Så det ska bli skönt när den är skriven. Nu ska jag ta mitt pick och pack och sätta mig vid köksbordet. Jag citerar mamma: Kajsa-Stina du vet att du får mycket mer gjort om du sitter vid köksbordet annars hamnar du bara framför datorn"  Vet inte mamma om att jag har en laptop? Jaja kanske skriver ett inlägg senare och berättar lite om dagens tankar och händelser!

Chio!


Kommentarer
Postat av: JEPPAHDAMAN

Hur har du tänkt att plugga? Eftersom att det ger ju ingenting att läsa massa kopierade gamla GP-artiklar! Det heter uppsats btw :)

2008-11-26 @ 19:19:03
Postat av: Kajsa

Jag ska läsa igenom powerpointarna och sen tror jag det iaf ger lite att läsa häftet och i boken :) Tur att jag har dig stavningspolisen ;)

2008-11-26 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0