Säger som syrran...

Internetkändis lär jag då aldrig bli. Jag förstår inte hur de som är bloggkändisar har tid att skriva inlägg hela tiden? Det måste vara otroligt duktiga på att planera. Mitt nyårlöfte var att börja planera mitt liv mycket bättre. Men jag kan ju nu säga att när året börjar närma sitt slut att jag inte trivs med att planera mitt liv utan jag vill att det ska hända spontana grejer. Detta resulterar som alla mina kompisar vet att jag alltid är stressad och ofta kommer försent. Men jag är helt enkelt inte en almanacka människa. 

Om jag skull berätta om allt som har hänt sen jag skrev sist skulle detta inlägg bli en hel roman, så jag struntar i det och berättar vad som händer i veckan.

Idag skulle jag ha börjat på min praktikplats men det är en massa krångel hit och dit men hoppas på att jag får börja imorgon. Så jag är "ledig" idag. Vaknade vid 10 av ett telefon samtal förstår inte folk att man sover! Men det var väl lika bra att jag kom upp ur sängen. Jag käkade min nya favorit frukost som bistår av fil, müsli, russin och vindruvor, mums! Samtidigt som jag äter denna goda frukost sitter jag och bloggar två flugor i en smäll mycket smart. Sms:ade Isabell förut om vi ska ta en fika så det blir antagligen en fika på EH i Stenungsund. När man ändå är i Steungsund så blir det nog att vi tittar lite i affärer. Jag måste inhandla

- Vinterjacka
- Stövlar
Sen ha jag även hittat ett supersött linne från Odd Molly men får se hur långt pengarna räcker!

Nu måste jag göra mig inordning vi får väl hoppas att det inte tar flera veckor till nästa gång jag skriver!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0