Nu vill jag börja...

Hejsan allihopa!

Vaknade precis av att jag hade glömt dra ner rullgardinen så det var för ljust för att sova. Men det kanske var lika bra eftersom klockan är över 12 :O Har som sagt fortfarande ingenstans att ta vägen på praktik så är hemma idag, igen. Ska nog gå upp snart ur sängen och käka lite frukost framför tv:n. Sen blir det nog att sätta på jätte hög musik och städa mitt :) Erkänn det är mycket roligare att städa rummet när man har hög musik på? Aja nu är jag jätte hungrig!


Ps. Jag har faktiskt ingen träningsverk idag tur eftersom det är fotbollsträning ikväll :) Ds

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Haha har du inte fått en praktikplats? :P

2008-09-18 @ 17:23:07
Postat av: Kajsa-Stina

Haha joo eller njaa det var inte riktigt klart men på måndag då börjar jag :)

2008-09-18 @ 20:24:35
Postat av: Gunnar

najjs, stackars dig som har fått vara hemma och haft tråkigt i en vecka

2008-09-19 @ 14:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0