Pannkakskungen...

Hejsan hoppsan!

Igår gjorde jag absolut ingenting ungefär 90 % av dagen låg jag i sängen och tittade på gamla serier de andra 10 % hjälpte jag mamma att bestämma vad för olika outfits hon skulle ha med sig när hon skulle på konferens resa med jobbet. Ingen panik hon kommer hem på fredag igen. Pappa är ju helt hopplös så vet inte riktigt hur jag ska klara mig tur att det bara är 1 dygn. Han kommer reta gallfeber på mig, jag svär! Jaja Idag har jag inte gjort så mycket heller. Har lagad pannkakor iaf och det blev super goda och runda :) Blev ju inte som farmors men vems blir de? Alla i min släkt vet vad jag snackar om, mums!

Just det ja igår ringde Steve min praktikledare och meddelade att jag inte kan börja jobba fören på måndag så det blev en hel veckas ledighet för min del. Nu tycker typ alla fy vad fuskit de som går i min klass och jag säger bara synd för er ;) Fast ska erkänna att första dagarna var gott att vara ledig och bara chilla men nu börjar det bli lite små trist. Eftersom alla kompisar är i skolan så man har ju ingen att umgås med. Fast imorgon ska jag på GTgirls läger så hoppas på massor av skoj. De brukar bli skoj iaf och en hel del skvaller haha!

Blir antagligen inget inlägg imorgon eftersom jag kommer att vara borta hela dagen. Lämnar hemmet 07.00 och hemma antagligen igen runt 21.00 och då lär jag vara super trött!

Ikväll blir det träning 19.00-20.30 härligt!

Ha en super dag allihopa :)




Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-18 @ 13:57:48
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: Rickard

Kajsa koras härmed till Sveriges bästa särskrivare!

Graaatz till presentkort laddat med 2000 kr.

hhihi

2008-09-18 @ 22:19:37
Postat av: Kajsa-Stina

Sluta klaga och erkänn att du är glad att jag har en blogg, Rickard :)

2008-09-18 @ 22:31:20
Postat av: Kajsa-Stina

Jag väntar nu på mitt presentkort ;)

2008-09-18 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0