Slappisdag med fika och träning...

Nu har jag kommit hem från Steungsund efter en mysig liten fika med favoriten Isabelle :) Har inte träffat henne på JÄTTE länge så vi hade en hel del att snacka om ;) Vi var även runt och kollade lite i affärer hittade självklart något. Det var en jätte fin vinterjacka ska bara få mamma att sponsra lite. Vi snacka om det i bilen och det var inte så lätt som jag trodde. Men hoppas vi kan åka iväg till stan i helgen så hon kan få se hur bra den passar mig! Hoppas mamma ska laga lite mat snart på vår matsedel står det att de ska bli fiskbullar men hoppas jag får något annat för jag HATAR verkligen fiskbullar någon som gillar det? Sen ska jag följa med mamma och hennes kompis på gympa klockan 19.00 kan ju bli en rolig syn iaf :) Hoppas jag får ut lite träning också för jag har inte tränat på 2 hela veckor nu eftersom jag har varit förkyld från och till. Så ser fram emot att komma igång med träning igen.

Pratade även med min praktiklärare och min praktikplats har fortfarande inte ordnat sig. Så jag är ledig imorgon också. På ett sätt skönt att vara ledig men vill ju sätta igång med allting nu!

Aja nu ska jag hitta på något annat roligt att sysselsätta mig med kanske lite tv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0