20090110

På andra sidan jorden på andra sidan stan,
finns ingenting att göra jag har sovit hela dan.
För mycket tid att tänka....
Melissa Horn- En famn för mig

Det här blir inget speciellt roligt inlägg men denna text får sammanfatta min dag. Men självklart ska jag skriva en hissa och dissa lista. Idag handlar de om filmen AUSTRALIA som jag såg igår med mina favoriter S och I.

Dissa
- Klassiker (Nej, den kommer inte bli som Pearl Harbor eller Titanic, tyvärr)
- Seg (Ibland)
- Världskrig (Man tänker verkligen på hur många liv ett världskrig tar)

Hissa
- Skådespelarna (Alla skådisar i filmen var verkligen perfekta för sin roll)
- Hunk (Hugh Jackman, mums!)
- Sevärd (Trotts det jag har nämnt i dissa listan är den absolut värd att gå och se på bio)

Nu fortsätter min lördagskväll :) Hoppas ni får en toppenkväll!

Pusssssen <3

PS. Är redan trött på skolan och känner mig allmänt trött, HATA! Men alla har la sina dagar antar jag :) DS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0