Chillfredag

Nu är sista skoldagen klar för denna veckan, riktigt skönt! Äkte buss till Stenungsund för att möta Issa efter skolan. På bussen tråffa jag Lisa mycket trevligt :) Resten av kvällen har jag spenderat med Isabelle och några vänner till hennes familj vi käka tacos och spela guitar hero,nicen!

Nu ska jag lägga mig och sova för ska upp 06.45 imorgon illa illa!

Idag ska jag faktist hör och häpna inte skriva någon hissa och dissa lista. För har kommit på att det känns löjligt att skriva bara för att jag måste. Utan jag skriver en lista när jag kommer på något vettigt som jag vill hissa och dissa. Så jag får fram mina åsikter :)

Så nu vet ni det iaf hahaha!

Jaja nu blir det gå och lägga sig brevid bästisen issapissa den bästa, tack för ikväll.....


Nattispusss <3


Kommentarer
Postat av: Julia

men nu har du jue inte skrivit på jättelänge :O

2009-01-21 @ 21:59:06
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0