Dag ett på Isenta

Haft en bra dag? Jag har iaf haft en bra dag :) Runt tolv åkte jag med mammsen till Stenungsund och kollade lite på MQ rean köpte ett par jeans och en väska, nice! Efter det gick jag upp till min kära vän Isabelle där träffa jag även Issas klasskompis Emelie, mycket trevligt. Runt tre drog vi iväg till Isenta. Isenta är en Futsal cup som hålls i sundahallen i Stenungsund varje år. Jag, Emelie och Soffan kolla på Isabelle när hon spelade hon var väldigt duktig,trotts sina hala skor ;) Ett av SIF:s lag gick vidare, hurra! Imorgon är det dags för killarna att spela. Vi ska ska självklart dit och titta.

Efter cupen åkte vi hem till Isablle och käkade kvällsmat och marängswish, mumsfilibban! Sofia åkte precis hem och nu är det dags för oss tre muppar att gå och lägga oss. Men innan jag somnar ska jag hissa och dissa REA!

Dissar
-
Rörigt ( Hur f*n ska man hitta fynd i en stor klädhög, då får man ju leta i hundra år och vem orkar de?)
- Sura gamla kärringar ( Som ska ha alla kläder för sig själva och roffa åt sig allt, utan hänsyn till andra)
- Köpa för köpandets skull (För att det är så billigt)

Hissar
+ Fynda ( Det händer faktist att man hittar ett och annat)
+ Träffar alltid någon man känner ( Förutom alla gamla surkärringar så träffar man faktist en hel del trevligt folk också)
+ Byta sina julklappar ( T.ex. har du fått en tröja som du sedan ser på rean kan du byta in den och ta en tröja till och köpa båda för samma precis som en, hur bra som helst! )

Nu ska jag sova för är jättejättejättejättejättejättejättejättejätte trött

Godnattpuss!

PS Om Isabelle tar fel på mig och Emelie inatt så är det för att vi har likadana pyjamasar, vi är as sexiga i dessa fina julklappar. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0