Dag två och tre Isenta

Jag vet att jag inte bloggade igår men har en bloggfri dag i veckan bara för att jag inte ska tröttna så lätt. Jag vet att jag är en riktig hermis av blondinbella men ni får helt enkelt leva med det :)

Kom precis hem efter en hel helg hos Issa tack så mycket för sovplatsen och maten ;) Det vi har sysselsatt oss med är att kolla på Isenta. Vi är relativt nöjda eftersom Stenungsunds herrar vann hela turneringen och damerna gjorde en tapper insatts trotts väldigt tufft motstånd.

Nu har jag käkat kinamat som mamma och pappa hade handlat till mig, mums!

Ska även ägna en liten rad till min stakars broder som fick operera sig i helgen, men allt gick bra och nu är han hemma igen :)

Dagens ämne för dissa och hissa listan är överraskande ISENTA!

Dissa
- Obekväma stolar ( Efter att ha suttit där i nästan 3 dagar så har man grymt ont)
- Störande folk (Några tjejer som satt framför oss en dag disskuterade inte fotboll och de viska inte)
- Folk som har myror i brallan ( Okej att man kan resa sig upp ibland men gå mitt framför under straffar, snälla?)

Hissa
+ Stenungsund vann :)
+ Snygga killar ( Speciellt en viss person eller hur Sofia ;)
+ Underhållande fotboll ( Visa matcher var riktigt skoj att kolla på)

Tack för idag!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Julia

vad har hänt med per? :O

2009-01-06 @ 00:07:42
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Han har opererat bort blindtarmen :S Jag citerar min broder " Den var mest inflamerad på hela sjukhuset "stolt" haha Men han mår mycket bättre nu:)

2009-01-06 @ 00:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0