Första skoldagen...

Så då var första skoldagen gjord vårterminen 2009. Nu är det väl sisådär 200 dagar kvar till sommarlovet känns bra :) NOT!! Är redan trött på skiten aja klagaklaga...

Skolan var väl inget direkt att hurra för först var det industriell produktion. Sen var det matte d vi gjorde klart våra tal och fick sluta runt två, tack så mkt Maria!

Har precis käkat lite mat mumsmums och tänkte nu lägga mig framför tv:n och tänkte spendera resten av tiden fram till läggdags där.

Inte så mkt intressant att skriva idag heller mer än idag har jag hållt båda mina nyåslöften i precis 1 vecka, heja mig!

Hissa och Dissa listen idag blir "första skoldagen"

Dissa
- Skolmaten ( ursch på torslanda är maten inte direkt att hurra över tur att vi ska vara på lindholmen imorgon, älska äran)
- Industriell Produktion (Var tråkigare än vanligt idag tur att vi kunde underhålla oss med minnen från nyår)
- Cafét ( Det var stängt på PB så jag kunde inte dricka någon latte!)

Hissa
- Fick träffa alla klasskompisar och snacka av sig lite
- Börja ( Vet att det är segt att börja skolan igen men att tänka på att man kommer närmare studenten ju längre fram man kommer gör iaf mig lite gladare)
- Slutade tidigare ( Idag slutade vi som sagt vid två istället för halv fyra)

Nu orkar jag inte skriva mer!

PUSSSS

Ps. Jag ljög lite om tv:n innan. För först ska jag hålla mitt löfte till Issa och gå ut och springa runt krappet innan jag lägger mig framför tv:n, mycket viktigt information för alla! Ds.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

BRA kajsa! Mkt stolt över dig! Själv hittade ja massa chkolad som va över sen jul och skumtomtar (som ja va tvungen att äta upp annars hade det ju bara blivit gammalt och här slängs inget!)

2009-01-07 @ 21:07:11
Postat av: Linus

Tycker inte du ska klaga så mycket på ind. prod med tanke på att det enda sätt du berördes av ind. prod var att det stod på schemat;)

2009-01-07 @ 22:14:11
Postat av: Anonym

Tycker inte du ska klaga så mycket på ind. prod med tanke på att det enda sätt du berördes av ind. prod var att det stod på schemat;)

2009-01-07 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0