Ligga i sängen hela dagen är bra för magen

Okej jag suger på att rimma men ni får leva med de.

Vaknade av väckarklockan run halv 10 skulle egentligen gått upp då och tagit bussen till stan vid 11 med favorittjejerna  och se på bio.Men hade världens huvudvärk så tog en tablett och somnade om. När jag vaknade runt ett igen så kände jag mig iaf lite bättre. Men har ändå legat i sängen hela dagen och drukit te och sätt på tv. Har köpt ett as gott te som heter nypon rekomenderas varmt !

Eftersom det nästan inte har hänt något alls idag så finns det inte så mycket kvar att skriva.

Det är ju sista dagen på lovet idag därför ska jag hissa och dissa mitt jullov!

Dissa
- Ingen snö ( gjorde att man inte fick den rätta känslan under julen)
- Sportlifes öppetider ( okej jag är en tönt men under lovet är det ju meningen man ska kunna träna när man vill men det är ju aldrig öppet!)
- Det tog slut ( är inte redo för skolan, men det blir man väl iof aldrig)

Hissa
+ Nyår (Det var både ett bra slut av 08 och en bra start för 09)
+ Julklappar ( Fick precis allt jag önskade mig)
+ Piggare (Trotts att jag inte känner mig redo för att börja skolan så är jag iaf piggare nu än jag har varit på länge)

Tack för idag imorgon vid den här tiden sitter jag påväg hem efter första skoldagen 2009!

Pussas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0