Massor med ångest och lite GH

Eller var det Massor med GH och lite ångest ? Aja i vilket fall som helst börjar jag känna ångest över att jag inte alls är redo för att börja skolan. Vaknade imorse eller aa runt 12 och kände bara hur jag ville somna om. Mamma frågade om jag ville med ut på en långpromenad och eftersom det var så himla fint väder så kunde jag inte bara tacka nej. När jag kom igen blev det GH i flera timmar.

Nu har jag gjort mig iordning för att följa med familjen på 100-års kalas eller det är Britta och Anette som har fyllt 50 år, Grattis :)

Hissa och Dissa listan idag blir nya Guitar Hero World Tour Rock Band oj vilket långt namn :P

Dissar
- Lång väntetid (Man vill ju liksom lira järnet inte sitta och vänta som en annan gammal kärring på apoteket)
- Sången suger (Man låter som en kille i målbrottet och nej det är inte bara jag som låter så. Plus att texten är as liten)
- Fler kända låtar ( Det är mer kända låtar än det förra men ändå ganska många som man aldrig har hört förut)

Hissa
- Hela familjen/vännerna ( Att man kan spela flera stycken samtidigt, as skoj! )
- Trummorna ( Måste hissa trummorna och den personen som har kommit på dem för det är de roligaste att spela)
- Living on a prayer ( Den låten är med och den spelas hela tiden här hemma den är roligast att spela på alla instrumenterna helt klart)

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Linus

Jävlar Kajsa du måste va ett ess på GH nu:D Får nog ta och öva lite så jag inte får stryk sen i skolan;)haha

2009-01-05 @ 21:32:42
Postat av: Jeppah

Linus då ska du fan akta dig för mig...

Btw, jag vaknade halv 3 :( jefla ishockeymatch!

2009-01-06 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0