Mulattbollar...

Idag har jag varit i skolan mestadels. Men nu sitter jag i köket och diskuterar den eviga frågan om man får säga negerbollar? Efter allt tjatande så blev jag väldigt sugen på just negerbollar, chokladbollar a vad ni nu vill kalla det. Jag upptäcker till min fasa att vi inte har någon kakao men hitta ett bra recept där man hade oboy istället. Då kom min roliga pappa på att det blir mulattbollar och alla skrattar as högt. Nu förstår ni vad humornivån ligger i mitt hus! Aja skriver iaf imorgon om hur de smakade. Vi ska nämligen ha dom till kaffet sen. För syrran och hennes kille är här och det blir som vanligt pyssel till deras hus. Idag blir det fodral till deras kökssoffa :)

Igår gjorde jag ju inordning mina naglar det blev as bra och jag rekommenderar verkligen Camilla på Glada Naglar i Stenungsund, super duktig :)

Så därför ska jag hissa och dissa nagelförlängning!

Dissa
- Lång tid ( Man blir ju rastlös efter ett tag men som mamma sa ska man vara fin får man lida pin : P )
- Förstör ( Akrylnaglar förstör ens riktiga naglar, dock har jag sockernaglar som bara hjälper din riktiga nagel så om cirka 2 månader så kommer jag kunna ha mina riktiga naglar men lika fina som dom "fejka")
- Basta ( Man får inte basta för det kan komma in fukt under naglarna, jag som älskar att basta, aja!)

Hissa
Fin (Jag känner mig iaf väldigt fin med dom :)
Gött ljud (Vilken tjej gillar inte att göra sådär nice ljud mot bordet så det klickar, hahaha )
Klia ( Drömvärld att klia med, synd att man inte kan klia sig själv på ryggen :( )

Aja nu ropar mamma att det är fika så måste kila!

Pusselipusspuss


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte riktigt pk det där om chokladbollarna

2009-01-14 @ 20:42:40
Postat av: Issa

Vilken tur att du kan klia mig på ryggen då!! :D

2009-01-14 @ 21:03:58
Postat av: Issa

Vilken tur att du kan klia mig på ryggen då!! :D

2009-01-14 @ 21:04:15
Postat av: jeppah

Michael äger verkligen...

2009-01-14 @ 23:35:26
Postat av: Linus

HAHAHA va kul din felstavning blev: "rekommenderar VEKLINGEN Camilla på Glada Naglar" haha schysst kajsa;)

2009-01-15 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0