Nystart...

Nu ska jag uppfylla ett av mina nyårslöften. Från början var löftet att starta en nya blogg som jag ska skriva i minst 1 gång om dagen. Jag kom inte på något bra namn på vad bloggen skulle heta så behåller den här tills vidare. Om det är någon som kommer på ett bra namn så hojta till :)

Eftersom jag ska lossas som jag börjar om helt och hållet så berättar jag bara vad som hittils har hänt mig 2009 :D

Det första minuterna på 2009 stod jag på en stenmur och sprutade champagne tillsammans med massa trevligt folk hemma hos en klasskamrat, kunde inte ha firat det nya året på att bärre sett. Festen forsatte in på småtimmarna. Jag "sov" i samma rum som Rickard,Jesper och Linus, oväntat för er som känner oss! Innan vi somna hade vi väldigt givande diskussioner som jag sent kommer att glömma. Efter två timmars sömn så käkade alla gemensam frukost hos Derman och tog sedan bussen hem. Tack alla som var där för en underbar kväll :)

Vill också tala om för det som var på festen igår att mina "tatueringar" sitter fast som satan och alla är jag inte riktigt lika stolt över ;) Fast har en jäkligt grym på magen!

Alla bloggare ska tydligen ha en egen "sak" som typ gör att folk vill gå in och läsa. Jag ska hålla mig till en traditionell Hissa och Dissa lista! Så varje dag kommer det komma upp tre saker jag vill dissa och tre saker jag vill hissa. Idag blir temat såklart NYÅR!

Dissa
- Alla olycker som tyvär händer på nyår. Hörde t.ex. om ett barn på nyheterna som hade brunit inne pga av en raket som hade tagit eld :S
- Panikdagen numer one. Hela veckan har folk den klassiska paniken om vad det ska göra på nyår, man blir ju helt stressad!
- När året börjar lida mot sitt slut så kommer man på allt som har hänt under året och vissa saker vill man bara glömma...

Hissa
- Först vill jag självklart hissa alla sköna människor som jag fick spendera min nyår med :)
- Med ett nytt år kommer nya möjligheter och jag känner på mig att detta kommer bli ett kanon år ( vill alltså hissa det nya året)
- Jag måste bara hissa min tatuering på magen, längtar sönder till sommaren 2009!

Så det var allt för mig idag!

Ha en bra kväll!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Visst hade vi skoj alltid !!



Men snyggast tatuering tog lätt dereman hem!! Bikini mkt snyggt ! hahha och lycka till att få bort den!

2009-01-01 @ 21:40:33
Postat av: Kajsa-Stina

Hahaha det kommer göra jäkligt ont kan jag lova speciellt det ifyllda ;)

2009-01-01 @ 22:42:13
Postat av: julia

lååter som att du haft det toppen! Försökte ringa dig men det gick helt enkelt inte.

Kör hårt med den här bloggen nu ;D

2009-01-01 @ 23:17:11
URL: http://anincrediblemess.blogg.se/
Postat av: Linus

Detta får bli min första kommentar på din blogg då:D



Först o främst så måste jag hålla med om att detta var bästa nyårsaftonen helt klart:D:D



Sen så ska jag bara tillägga att du inte bara sov i samma rum som Jeppah utan även hade kul i sängen med honom :o :P haha ;)



HAHA till sist måste bara fråga, har du visat dina föräldrar alla tatueringarna?:P



Hur som helst ha det bra:D

2009-01-02 @ 12:44:41
Postat av: soffipropp

haha, ja har du visat tattoosen för los padres? ;) Min på magen är också snyggning..

2009-01-02 @ 12:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0