Sista dagen på veckan

Så då var det söndag igen det är otroligt hur fort en vecka kan gå ändå. Denna vecka har det inte hänt så mycket spännande att skriva om men så är det väl när skolan igen, man har knappt något liv och när man väl har det på helgerna så är man så trött efter skolveckan. Som vanligt klagar jag i mina blogginlägg men var ska jag annars göra det liksom vem vill vara kompis med någon som klagar hela tiden? Jaja kommande vecka händer det inge heller så mkt det bli mest skola och träna. Är så skönt att man har kommit igång med tärningen nu efter lovet :) Jo just det ja jag ska fixa naglarna på tisdag, äntligen! Annars är det inget spännande som händer men så är det väl ibland!

Idag har jag iaf tillbringat dagen hos min syster och hennes kille Jonas i deras hus tillsammans med mammsen och pappsen. Det har haft en liten pysseldag idag haha Mamma och syrran fixade gardiner och pappa och Jonas gjorde en spaljé, den blev faktiskt jättefin. Fast man var tvungen att rynka lite på näsan bara för pappa skröt så himla mycket, typiskt han by the way! Sen var jag även på gymmet och tränade pump och core det var skönt fast otroligt jobbigt. Men jag höll iaf mitt löfte till Lisa om vad jag skulle göra under pumpen och nu efter är jag stolt över det :)

Hm... har funderat lite på vad jag ska hissa och dissa idag men kom de perfekta VECKA 2 2009 i mitt liv.

Dissa
- Började skolan (Say no more)
- Trött (Har känt mig trött hela veckan och det var jag i helgen också men det kanske är bra att vila upp sig ibland också)
- Vädret (Åh jag hatar verkligen det svenska vädret just nu)

Hissa
+ Vännerna (Just denna vecka har jag tänkt mycket på hur bra det är att ha vänner som man verkligen kan prata med)
+ Linus (När vi lurade Linus var veckans höjdpunkt, nästan iaf)
+ Melissa Horn (Jag upptäckte denna fantastiska sångare, youtuba henne!)

Nu är klockan 22.22 och jag ska gå och dejta kudden!

Godnattpuss!


Kommentarer
Postat av: Jeppah

"Ni lurade inte mig, jag visste redan att ni drev med mig..." CITERAT LINUS...

2009-01-11 @ 23:40:37
Postat av: Issa

HAHA Kan de bli roligare...eller va säger du jesper;)

2009-01-12 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0