Skola och träning :)

Idag har det varit skola som vanligt, det var la varken roligt eller tråkigt! Utan helt vanligt kan det inte hända något roligt snart.....
Aja efter skolan tog jag tåget och mötte Sofia och Carro och vi gick till Sportlife. Det har tydligen blivit någon slags träningschock på sportlife alla har fått panik efter jul och ska träna så det är alltid helt packat med folk, speciellt måndagar! Så jag hade inte fått någon tid till Combaten först men som tur var så var det några som inte kom så jag fick tränat ändå :) Det var tur för det är det roligaste passet på hela veckan!

Idag ska jag hissa och dissa SPORTLIFE STENUNGSUND!

Dissa
- Boka pass (Får boka precis när passet släpps annars får man ingen plats, inte kul)
- Väntetid (Kommer till gymmet och måste vänta för att få ett löpband inte heller någon höjdare)
- Folk (Finns FÖR många gnälliga kärringar, tyvärr)

Hissa
-
Sportlife ( Det är trotts dissarna tur att det finns i "lilla" Steungsund)
- Passen (Alla olika pass som finns är kanon så man får tränat allt från yoga till box)
- Instruktörerna (Nästan alla instruktörerna i Steungsund är kanon trevliga och duktiga)

Nu har jag precis käkat upp min supergoda omelett med räk0or och ska nu lägga mig och sova nöjd och belåten :)

GODNATTPUSS <333


Kommentarer
Postat av: jeppah

Ingen rumpmaskin inte... :(

2009-01-15 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0