Snö, skola, chill och träning...

Vaknade imorse och drog upp rullgardinen och såg att det snöade, ursch! Okej, om det ligger fint och mysigt på marken men hatar när det snöar! Jaja så e det väl :P

I skolan hände inte så  mycket hade matematik och kemi och fick sluta tre (skulle igentligen sluta fem), gissa vilken lärare? Självklart Maria hahaha

Påväg till Stenungsund så ringde jag Tommy och fråga om han kunde komma med min halsduk så han mötte upp mig på stationen. Halsduken har varit hos han sen hans 20års fest i november, illa illa. Men nu har jag den iaf äntligen, för ni som var intresserade ;) Vill även nämna att Tommy körde hem mig till Sofia och pga det så kom han hem HELA 26 minuter senare måste varit fruktansvärt ;)

Sen var det chill hos Sofia nån timme och sen åkte vi iväg till Sportlife.

Nu har jag precis käkat och ska snart göra mig iording för bädden. Men innan blir det dissa och hissa lista om SNÖ!

Dissa
- Alla olycker (Trafikolyckerna när det snöar ökar fruktaansvärt :/ )
- Förstör frisyren och sminket ( Okej att det låter töntigt men när man har kommit fram till skolan äntligen ser man ju ut precis som när man vakna, inte kul! ) 
- Snöbollar (Killar och snöbollar har en väldigt mystisk koppling, de liksom måste kasta på en och mula en upp i ansiktet inte lika uppskattat av alla :)

Hissa
+ Leka ( Det är iaf kul en liten stund att gå ut och rulla sig lite i snön, dock låg ju den snön som kom morse kvar så kort så man knappt hann ta på sig kläderna)
+ Stämning (Det blir en fin stämning och ser så trevligt ut :)
+ Barn (Alla småbarn blir jätteglada och springer till pulkabacken även vuxnabarn kan ses där ;)

Ne nu ska jag dejta kudden<3

Pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0