Trött som en, vet inte vad.....

Hade lite sovmorgon idag tog bussen 08.50 istället för 06.30, så det är sovmorgon för mig :)

Nu har jag precis kommit hem från gymmet och hunnit slänga i mig en omelette och nu ska jag sova för kan knappt hålla ögonen öppna! Men jag ville ju hålla mitt nyårslöfte och skriva lite i bloggen :)

Idag ska jag hissa och dissa "Svenska vädret" Jag vet att det är dötråkigt ämne men eftersom jag är så jäkla trött kan jag inte komma på något roligare, tyvärr!

Dissa
- Regnar (Nu för tiden regnar det typ 1/3 av året om inte mer!)
- Snö ( Alldeles för lite snö som ligger kvar så man kan ha skoj med den)
- Värme ( De senaste åren har dte varit riktigt varm samanlagt en månad typ, inte kul!)

Hissa
+  Inga regnperioder (Trotts mycket regn har vi inga regnperioder som typ i Asien har, det är la tur eller?)
+ Värme ( NÄR det väl är varmt så är det alldeles perfekt temperatur)
+ Älska (Även mycket klagande så tycker jag om sveriges väder innerst inne)

Ne nu somnade jag....PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0