Börja om från början börja om på nytt varför ska man sörja tider som har flytt....

Har tänkt att jag måste skriva ner allt som händer i mitt liv, för man glömmer så fort, och tiden bara springer iväg och plötsligt så står man där och inte kommer ihåg allt roligt som man har varit med om. Därför tänkte jag börja skriva här i bloggen, mest för min egen skull fast jag hoppas att andra skall kunna glädjas av min vardag också.

Eftersom mitt minne är ungefär i klass med en guldfisk så kan jag tyvärr inte skriva vad som har hänt sen jag sist skrev här i bloggen, nu blev ni allt besvikna va.... "känn ironin"
Här i bloggen kommer jag skriva om mina tankar, värderingar, livet som student på handels och helt enkelt min vardag här i staden Göteborg!
I höstas startade ett nytt kapitel i mitt liv, jag övergav min kära ö som jag har bott på i 19 år och tog mitt pick och pack och flyttade in till den "stora" staden Göteborg. Hösten började med en helt fantastisk nollning, som jag har planerat att göra ett inlägg om senare i veckan. Efter nollningen var det dags att bli en etta och nu började allvaret.
Första terminen börja lida mot sitt slut och jag har redan skapat en massa minnen som jag aldrig kommer glömma. Allt från helt legendariska tentafester till att skapa kontakter med personer som kommer betyda mycket för mig i resten av mitt liv!
Oj, vad sentimentalt det blev i slutet men det är sanning!

Dagens händelse: Låste in nycklarna för andra gången i torkrummet denna gången bara iklädd pyjamas och fick fråga om grannen ville låsa upp, lite lätt pinsamt och SÅ typiskt mig!
Nu skall jag springa iväg till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0