Så mycket man kan göra och borde och vill, mitt i allt så ska man räcka till

Igår var jag i skolan från 10-18 snacka om en heldag, en riktigt riktigt riktigt tråkig heldag men som tur har jag ju underbara klasskompisar som förgyller dessa riktigt tråkiga skoldagar.

Dagen avslutades med en sväng på mitt och Bettsys nya ställe, I love pizza! Det var meningen att vi skulle dra och träna också men vi valde att bara käka ;) Man måste ju unna sig saker och ting här i världen!

Just nu ligger jag i sängen och är minst lika trött som jag var igår vid den här tiden! Att höra regnet smattra mot fönsterplattan utanför gör att jag ännu mer bara vill dra täcker över huvudet och somna om......

Men det är dags för ännu en dag i skolansvärld, så nu får jag rycka upp och börja göra mig iordning!

Måste snart lägga in lite bilder här i bloggen, för det här inlägget blev ju inte allt för rockigt.....

7 dagar kvar till jullov och 8 dagar kvar till julafton, me like longtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback