Världens bästa pepparkakshus, eller ?

Ny dag, nya möjligheter SÅ varför är jag så trött? Kan det bero på att jag skall se "färg torka" i hela fem timmar i skolan? Tur att jag skall göra detta tråkiga, i gott sällskap :)
Igår var ett vi ett gött gäng hemma hos Bettsy och hade lite glöggkväll. Eftersom jag gillar att utmana mig själv skulle jag självklart bygga ett pepparkakshus, alla var väl inte lika entusiastiska som jag eftersom det vet vilken stjärna jag är i köket. Men med hjälp från Filip så fick vi till ett riktigt fint pepparkakshus, jag är väldigt stolt om jag får säga det själv. Så fort jag fattar hur man lägger in bilder här i bloggen så skall jag lägga upp en bild på detta fina lilla hus.
Idag är det nio dagar kvar till julafton och åtta kvar till jullovet börjar, skall bli så underbart.....
Dags att ta mitt pick och pack och springa till spårvagnen, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0